Alla inlägg den 29 april 2009

Av asagunden - 29 april 2009 19:29

Fy va kallt det var när jag steg av tåget kl sju här hemma! Vi har varit på  Malmö arena med jobbet idag på Nova-dialog. Både där och i Växjö var det supervarmt & soligt, men så kom jag hem och fick värsta köldchocken, dimmigt, blåsigt och isande vindar! Isch...



På lördag har jag jobbat på SOS i 2 år. Helt sjukt vad tiden går fort! Klart jag skulle vilja ha ett jobb här i stan, eller i alla fall i närheten, men jag trivs ändå bra. Och idag ska man väl bara vara glad att man har ett jobb. Så länge man inte har nån att ta hänsyn till är det helt ok att åka fram och tillbax. Den här schemaperioden hade jag lagt ganska mycket efter Henkes träningar... haha.. så trög jag var..  Drömde om honom i natt, att vi blev tillsammans igen. Det var inget skoj att vakna och inse att det inte var sant... Men, men.


Dags å åka å handla lite! Tomt i kylen & d knorrar i magen...



Ovido - Quiz & Flashcards