Alla inlägg den 5 april 2009

Av asagunden - 5 april 2009 20:04

undrar: hur mycket jag får tillbaka på skatten...

tänker: ha låååång sovmorgon

roligt: att köra body combat-pass imorgon!

vill: helst ligga på en sandstrand i solen med en paraplydrink

orkar: springa hela långa Stensörundan!

hoppas: Lina & jag hinner fika på tisdag

frågar: mig varför jag skjuter upp saker hela tiden

längtar: efter en spaweekend!

tycker: att H100-killen är ganska körd i huvudet.. 

tråkigt: att vara ledig när alla andra jobbar!

behöver: fixa till min bil

Av asagunden - 5 april 2009 11:00



Igår kväll var det grillpremiär på Vikingavägen. Det är väl synd att säga att det var varmt och skönt men roligt var det. Vi trotsade kylan och satt påpälsade med tröjor, vantar och filtar ute i trädgården och åt. Jocke utnämnde mig till den mest påklädde grillaren med alla mina kläder och stora lovikkavantar. Efter vi ätit klagade han på att han blivit alldeles för bredaxlad om midjan...Det har han kanske lite, men det är inte farligt... :)  Vi flyttade in så småningom och Andreas och Lotta kom med. En del av oss åkte in till stan och gick på Harrys. Det allmänna uppdraget var från början att hitta en +1 till mig som tröst för min hjärtesorg. Mattias var min wingman och försökte tappert presentera mig för killar genom att säga "hej, har du träffat Åsa?" och sen bara gå, precis som Barney gör i How I met your mother. Jag hade i alla fall en fantastiskt trevlig kväll och det känndes som om det var startskottet på vad som väntar i sommar!

Ovido - Quiz & Flashcards