Alla inlägg den 1 april 2009

Av asagunden - 1 april 2009 23:20




dagens klädsel: jobbarkläder

dagens träning: gå från soffan till kylskåpet

dagens bästa: Gotlands-Peter

dagens låt: what if -   coldplay

dagens sämsta:  stökigt i mitt lilla bo..

dagens frågetecken: vad händer på måndag förmiddag?

dagens morr: går till SJ

dagens ord: Ljugarn

dagens vårtecken: kids i t-tröjor





Av asagunden - 1 april 2009 20:40



Jag kommer överleva, visst. Men det blir så tvärt. Från att ha varit en av de absolut viktigaste människorna i mitt liv så är han plötsligt inte det, vill inte vara det. Vaddå? Ska vi inte prata nu? Han är inte längre nån att berätta saker för, träffas, göra varma mackor med, pussa godnatt. Helt plötsligt har man suddats ut, borta, swooosch, ute ur hans liv. Kommer sakna resten av familjen Bertilsson med.. men men...


Sitter och äter chokladboll och dricker te i soffan. Tröstäter för att jag är sur på SJ, Öresundståg, DSB first eller vilka det nu är som kör tågen... En timme försenad hem efter att ha suttit i Emmaboda i en hel ev ighet. Suck...


Första morgonen på hela vintern som det inte kändes som om jag skulle frysa ihjäl när jag gick från tåget till jobbet! Och inte ens dunjackan hade jag :) Det är vår! Det är varmt! Och jag hoppas det håller i sig tills vi ska åka och paddla....

Ovido - Quiz & Flashcards