Alla inlägg den 13 april 2009

Av asagunden - 13 april 2009 22:18




...personer å så jag, Robin (nej René, inte den Robin...) & Klysing  var och såg Kalmar FF-AIK på Fredrikskans ikväll. Jag är verkligen inte rätt person att analysera en fotbollsmatch så det ger jag mig inte på, men det var en lam och tråkig match! Höjdpunkten var nog när Mattias och jag trodde Robin var och kissade och plötsligt kom med tre tjocka med bröd. Vi stod där huttrande på F-sektionen med frusna, rinniga näsor, åt korv och tittade på när FF gång på gång lyckades fumla bort bollen. Sitter nu med fötterna i ett skållhett vattenbad för att få dem att tina upp lite. Om det var nån som inte frös på Skansen ikväll vill jag ta ett snack med den personen... Jag har inte varit på så många fotbollsmatcher i mitt, har bara varit på en Östermatch och en FF-match innan, resten är en handfull GIF/GSK-matcher. Jag saknar GIF-matcherna. I min fjolliga fotbollsvärld slår de allsvenska matcher. Henke kanske inte slår Rydström eller nån av Elmarna men jag saknar att spana efter honom på planen. Jag saknar honom.

Ovido - Quiz & Flashcards