Alla inlägg den 9 april 2009

Av asagunden - 9 april 2009 02:08

Tänk om det kunde vara som i "Sex and the city", glitter & glamour, pengar och Cosmopolitan. Men med mig skulle det nog mer vara "Osexig and the byhåla" För hur jag än anstränger mig så är självförtroendet nere på botten, trots ny frisyr och några tappade kilon.

De sista veckorna har jag varit galet sällskapssjuk. Har inte haft nån ro i kroppen alls att bara vara hemma och ta det lugnt. Måste ha saker att göra och folk runt mig hela tiden. Jag har försökt sysselsätta mig så mycket det bara går med rundor på stan, bilfärder lite hit och dit, träning, mer träning, jobb och jag har messbombat (känns det som ibland) kompisarna för att vi ska hitta på nåt. Sorry...


Men det kan väl bara blir bättre nu, i morgon...

Ovido - Quiz & Flashcards