Alla inlägg den 22 april 2009

Av asagunden - 22 april 2009 09:50



Kriget har börjat! Spindlarna är tillbaka och det går kalla kårar längs ryggraden. Imorse vaknade jag med en i sängen. Visst är det trevligt med sällskap i sängen, men det var väl inte riktigt så jag hade tänkt... Den lilla rackarn slutade tyvärr sitt liv ihopknölad i en gammal strumpa. I år har jag ingen gentleman som hjälper mig med att ta bort dem,  så om det regnar hela sommaren får ni skylla på mig....


Av asagunden - 22 april 2009 08:39







Planen för Idag är att jag och Réne ska fixa hennes klänning inför bugguppvisningen i Nybro på lördag. Den behöver bara sys om lite så kommer den bli perfekt! Sen är det tävling 9 maj! Hon hittade sin tävlingspartner på Sandra en kväll när Larz Krizterz spelade och vi råkade vara där.. Jag tänkte jag skulle försöka få med mig René sambo Tony på buggkurs till hösten. Jag har aldrig gått på nån kurs men skulle jättegärna vilja. Har man ingen egen pojke får man sno nån annans och gå med.. :)

Annars är det mest städ-och tvättplaner idag. Ikväll blir det mat-och filmkväll med Robin (ja, René.. den Robin...:) Den här dagen kommer nog att gå den med :)


Ha det bäst idag!




Ovido - Quiz & Flashcards