Alla inlägg den 6 april 2009

..

Av asagunden - 6 april 2009 21:04




Sitter här i soffan och har precis kollat klart på Färjan. Det är tomt bredvid mig. Ibland önskar jag att jag bara kunde stänga av. Det går hyfsat emellanåt men sen kommer det över mig, som nu. Och jag undrar när det går över.

Av asagunden - 6 april 2009 19:02




Jag börjar tröttna på alla telefonförsäljare som ringer vid halv nio-nio på kvällarna och ska försöka sälja allt från billigare el till omega 3-tabletter. Värst är de som inte har vett att lägga ner utan fortsätter att försöka även om man vänligt sagt nej tack. Morr...


Av asagunden - 6 april 2009 15:13




Vår vid Vallen

Av asagunden - 6 april 2009 08:07




Ska ut på äventyr om 1 1/2 timme.. har inte en aning om vad vi ska göra men det får jag väl reda på. Spännande!!

Ovido - Quiz & Flashcards