Alla inlägg den 30 september 2009

Av asagunden - 30 september 2009 22:18



Igår:


 Kvällen spenderades med Hanna och René här hemma. Vi lagade fläskkotlett med sås och potatis och till efterrätt blev det marängsviss. Måste fixas fler såna här kvällar bestämde vi och nästa gång blir det i Färjestaden i nya huset. Jag ska försöka låta bli att repa bordet René men jag kan inte lova nåt... ;) Mycket trevligt i alla fall!!


Idag: Klarade Arenatestet, certifieringen, som vi  måste göra en gång om året för att få svara på 112. Så skönt att ha det ur världen! Träffade Jenny och Ville på stan efter jobbet. Vi åt på 4 kök och tittade lite i affärerna. Snällare och sötare unge får man väl leta efter. Helt underbart charmig liten grabb. Naturligtvis börjar jag ju undra om jag någonsin kommer få turen att få en sån egen liten..

Såg Idol nånstanns på Stensö och efter det hittade vi ett skumt program på tv4+ som heter Dagens man och leds av Carolina Gynning. Det går ut på att en kille får ställa sig framför ett 20tal tjejer på rad och presentera sig. Efterhand, om tjejerna är missnöjda med vad de ser, får de släcka ner sina lampor tills endast 2 med tända lampor återstår. Killen får välja en av dessa två att gå på dejt med. Y? Helskumt...


Imorgon:


Jag ska ta hand om mitt första studiebesök i morgon. 6 gubbar från flygplatsbrandkårens station i Växjö kommer och ska få veta lite mer vad vi gör på jobbet. Som tur är ska J.J och jag ha det ihop. Hon åker in på sin lediga dag bara för att hjälpa mig, ängel!!!


Sen kan jag ju tillägga att det går hyfsat kasst med mina så kallade nya mat-och träningsvanor.. Har nog gått upp 2 kg senaste veckorna i stället för ner... Jag är ur fas.






Ovido - Quiz & Flashcards