Alla inlägg den 14 september 2009

Av asagunden - 14 september 2009 00:43

l



-En hund är något jag verkligen har velat skaffa länge. Tyvärr inser jag att det är en omöjlighet just nu om jag inte skulle kunna ha med den på jobbet. Men ändå... En labrador...


-Blåljuskryssningen är bokad!!! Blir nog bra det där... :)


-Shoppade nya saker till lägenheten idag. Fick gå på den allmäna konkursen som mycket annat just nu.. Nytt draperi till att dela av vardagsrum/sovalkov med, tyg till nya kuddar och blommor. Ska sy ett överkast också av tyget som blir över tänkte jag.


-Har lite smått börjat leta en större lägenhet. Jag verkligen älskar min lägenhet och ska jag byta så ska det vara nåt RIKTIGT bra. Eller om jag flyttar ihop med nån kärlek (men elefanter lär väl hinna flyga innan det det sker...)


-Helgen kommer nog spenderas i Halmstad. Blir säkert en kvalitetskontroll av utelivet där.


-Lite sugen på att ta dykarcert.


-Jag är arg och grinig. Mest på J men de flesta får nog sig en skopa just nu... Känns som ett tomt hål. Jag är inte ledsen, bara arg och besviken just nu.


-Jag hittade ett par jeans häromdagen när jag var ute och tröstshoppade. Kors i taket! Tightare modell, inte alltför låga och supersköna! Äntligen, som jag har letat...

Ovido - Quiz & Flashcards