Alla inlägg den 3 september 2009

Av asagunden - 3 september 2009 21:28




Efter det här 17.30-02passet är jag ledig 5 dagar. Helt ljuvligt skönt. Det känns som om jag inte varit hemma på evigheter, Mest har jag varit på jobbet och lite hos Jebbe. Tyvärr blir jag inte hemma så länge den här gången heller. På lördag kväll åker jag tillbaka till Växjö för på söndag ska jag och 4 jobbarkompisar åka med färjan Cinderella till Åland. Ska bli en intressant upplevelse...


Var hos läkaren igår och fick ny salva till min psoriasis. Efter halsflussen i somras bara exploderade det och jag fick massor på både rygg och mage, det såg ut som om jag fått vattenkoppor ungefär. Nu har det lagt sig lite men är fortfarande inte bra. Så fort jag stressar, jobbar natt, dricker alkohol eller mår kasst så förvärras det. En solsemester och havsbad nu hade inte suttit helt fel. Kanske kan sparesan kan hjälpa till lite att göra det bättre. Hoppas går ju alltid.


Tylösand spa





Ovido - Quiz & Flashcards