Alla inlägg den 23 september 2009

Av asagunden - 23 september 2009 17:43

  

 

bästa..


cdn: winnerbäck-Tänk om jag ångrar och sen ångrar mig igen

platsen: bänken

boken: Eclipse av Stephenie Meyer. Tredje boken i Twilight-serien

filmen: Year one. Så skönt att skratta åt sjuk humor

sällskap: mina två "Andreasar". Tack vänner för att ni finns..

låt: jag får liksom ingen ordning

tv-serien: svenska hollywoodfruar. LOL :)

nostalgitripp: ananaskarameller från finlandsbåten. (mamma och pappa köpte alltid dem när jag var liten)

kläderna: min mjukiskhängelklänning med t-shirt och tights lever jag i för tillfället

frisyren: jag kan ha tofs igen!



Av asagunden - 23 september 2009 13:24



Nånstanns skrev nån "att besikta bilen är som att gå till tandläkaren - man vet aldrig vad de hittar eller hur mycket det kommer att kosta". Jag var på bilprovningen i förmiddags. Killen hade inget att klaga på förutom att bromsrören var för rostiga, så nu måste jag byta alla, både fram och bak. Annars var det inga fel alls på min lilla bil.


Just nu har jag kommit av mig helt - dålig träning, dålig mat, dåligt allt känns det som. Det enda jag gör är sover, typ. Och jobbar så klart. Känner mig helt slut. Min psoriasis är fortfarande åt skogen och jag tycker jag har fått ont i lederna i händerna. Tyvärr kan ju psoriasis sätta sig på lederna. Jag hoppas verkligen att det inte är det som hänt.


Dax att försöka fixa lite mat.


kram




Ovido - Quiz & Flashcards