Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

whaaat uuuup?

Av asagunden - 24 maj 2009 16:16

Ullared igår igen... Lite splittrade känslor för det där stället. Det är både skoj men samtidigt döjobbigt med allt folk och hysteri. Kärringdagis, sa Peter och visst är det så. Fast jag tycker det finns ganska mycket för gubbar med nu för tiden :). På kvällen igår vart det fest hos Daniel. Vädret var kanon och jag fick gå på Bond första gången i mitt liv. Det är bra, sa pappa, att du träffar kompisar här så blir det lättare att flytta hit sen. Du hittar säkert en lägenhet här som du inte kan motstå. Jag bara skrattade åt honom. Man ska ju aldrig säga aldrig men jag skulle inte tro det... I såna fall ännu mer åt andra hållet. Linda på jobbet sa att de ångrade att de la ner SOS-centralen där och att de skulle vilja ha tillbaka några av funktionerna igen. Annars blir jag kvar där jag är nu och det är jag mer än nöjd med. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av asagunden - 1 juni 2010 20:41

♪ Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor. ♫ Då valkar bara sväller, och celluliter gror. ♪ Generande behåring, lyfts fram i solens ljus. ♫ Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus. ♪ De krav som ...

Av asagunden - 30 maj 2010 10:52

...bloggen som Daniel skulle säga. Vattnar en hel del på balkongen med. Det växer så det knakar!   I fredags var girlsen här på lite födelsedagsmiddag. Vi hade tema USA. Fick 3 jordgubbsplantor och en biokväll med tjejerna, Sex and the city 2 :)....

Av asagunden - 19 maj 2010 09:55

  Efter jobbet kl 20 i måndags åkte jag till Äventyrsbadet till Andreas och hans jobbarkompisar som var där och badade. Det var första gången på massor med år som jag åkte vattenrutschkana. Skitkul! Fast jag har nog blivit mesigare med åren. Det ka...

Av asagunden - 16 maj 2010 09:33

  Äntligen är den här veckan över! Tre nätter och två dagpass på en vecka har tagit ut sin rätt. Är helt slut! Tänkte sova gott hela dagen men grannen bygger altan och älskar att såga med cirkelsågen... Ligger i soffan och kollar på TV4s söndagsmor...

Av asagunden - 10 maj 2010 20:03

Min eftermiddag i hängmattan med "frukost" och bra bok!           ...

Ovido - Quiz & Flashcards