Alla inlägg den 6 maj 2009

Av asagunden - 6 maj 2009 13:04



Lämnade in min mobil idag. Naturligtvis hade de inga lånetelefoner. Det har nog aldrig supits bort så här många mobiler som den här Valborgshelgen sa den unge söte killen som hjälpte mig. Gick hem och rotade fram min gamla röda, satte in simkort å slog på den. I inkorgen hittade jag en massa gamla mess. Läste igenom dem och där var det. Fattade inte från vem det var först. Henke Pettersson trodde jag det stod, men sen såg jag att jag döpt honom till Henke Petters eftersom han var Petters kompis... Det var det första messet jag fick från honom 02.27 den kvällen när vi träffades första gången, stod på Larmtorget efter Harrys å flygplan, åt korv och bestämde att han skulle höra av sig 02.28 (om jag inte minns fel). Jag trodde inte att han skulle göra det.. Hittade messen innan vår första dejt med, dagen (eller natten) innan midsommarafton..  Ok, fluffy eyes, rinnande näsa och eländig men det är väl så d ska va när det är som det är när det inte blev som det skulle.

Av asagunden - 6 maj 2009 09:46





Träffade 11an i trappen imorse. Sist vi sågs hade hon en dejt på gång med en kille hon träffat ute, men efter några gånger ville han inte vara med längre. Tydligen har 8an också blivit dumpad. Och så jag. Vi sa att vi skulle starta Singel i Tornet. Vi stod en stund och förbannade de killar som dumpat oss men bestämde att sommaren faktiskt är här snart och att det bara kan bli bättre, trots att det inte känns så just nu. För idag är en usel dag. Jag har haft en liten H.B.-svacka senaste veckan. Antar att det är så det blir, men det är inte kul och jag hoppas att den går över snart och att det dröjer länge innan nästa kommer.


Dagens:

planer: tvätta bilen, lämna in däck, lämna in telefonen

saknar: H.B

morr: trasig mobiltelefon!

jobbigaste: jobba natt

tråkigaste: tvätta

roligaste: ?




Ovido - Quiz & Flashcards