Alla inlägg den 7 maj 2009

Av asagunden - 7 maj 2009 22:45



Tony Tiger, Hanna & René - vad skulle jag göra utan er..? 

Av asagunden - 7 maj 2009 15:08



 

Jobbat i natt och vaknade för en tmme sen. Ingen mjölk, satan också. Kliver yrvaken i lite bättre kläder än pyjamasen. När jag kommer ut på Norra Långgatan tycker jag att jag känner mig konstig, lite lätt skakig i kroppen och tilt i huvudet, ungefär som om jag har en riktig bakfylla fast jag missat allt det roliga. Krysset N. Långgatan/ Kaggensgatan träffar jag HB. Satan också. Ännu mer tilt. Försöker rätta till mitt bångstyriga rufsiga hår i stormen. Uppför dig, tänker jag för mig själv. Kallpratar några minuter, han är inte riktigt som han brukar. Klart han inte är. Satan också. Säger hej då, går på knäsvaga skakiga ben till Konsum och köper min mjölk. Och honung. Och banan. Här sitter jag nu i soffan med min kopp te. Så långt i livet har jag kommit idag. 


Ovido - Quiz & Flashcards