Alla inlägg den 9 maj 2009

Av asagunden - 9 maj 2009 23:51



Idag har vi varit i Helsingborg en sväng och gått på Väla center. Mamma och pappa handlade en massa på IKEA till nya lägenheten. Jag måste fixa till min lya ordentligt, jag har kommit av mig helt! I alla fall, det var utmattande och jag "sov stock", som Jennys lille Linus säger, hela vägen tillbaka till Halmstad. Lyckades springa en runda när vi kom hem. Det finns en slinga som heter "Prins Bertils stig", den är ganska lång, går ända till Tylösand (och säkert lite till). Jag springer alltid en snutt på den. Den går utmed havet det mesta (tror jag) och det är så härligt att höra vågorna och känna "riktig" havslukt. Annars det inte blivit så mycket mer gjort idag. Var hos "han med remmarna" och köpte lite kola-och jordgubbsremmar som jag alltid gör när jag är här och hälsar på.. Även om jag får sova på soffan och även om det är flyttkaos så är det i alla fall härligt att vara här och "bara vara".

Av asagunden - 9 maj 2009 09:28



Igår kväll spelade Gessle i sporthallen i Halmstad. Jag hade så gärna velat titta, men så klart jobbade jag. Igår spelade också Linas Jesper på Harrys. Där hade jag också velat vara! Idag är jag och hälsar på hos mamma och pappa. De har precis flyttat till nya lägenheten. Samtidigt tävlar René med sin  buggpartner Erling i Jönköping. Där hade jag också gärna velat vara. Att klona sig skulle inte vara helt fel ibland!!

Ovido - Quiz & Flashcards