Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av asagunden - 9 augusti 2009 23:07





godaste: frukosten med Andreas och Mattias

låt: svart kromad med Staffan Hellstrand

bästa: Winnerbäckbiljetterna som hänger på kylskåpet

tråkigaste: sova på jobbet

väder: sooool


Av asagunden - 9 augusti 2009 14:57




Söndag em och jag ska snart åka till jobbet och roa mig fram till kl 02. Tar emot  kan man säga... Är trött idag eftersom jag var ute och slarvade lite igår kväll. Vi hade egentligen tänkt gå på Byttan men det var sån kö så det blev Harrys istället. Hade lika gärna kunnat stanna hemma så dåligt som det var igår. Allt roligt folk var väl på Byttan... Fick höra från 11an som var med på festen att jag har pojkvän. Det hade ju varit trevligt- om jag haft nån....  Men jag  singel, jättesingel. Inte ens i närheten av att ha ett förhållande och har inte varit det sen H.B Kommer väl inte bli heller känns det som.


Vilket underbart väder det varit! Hade flytet att pricka in rätt pass (jobbat bara kvällar och nätter den här veckan) och kunnat ligga på stranden och få lite sol. Så skööönt... Det skulle inte göra ont med några fler sådana här dagar.


Den här veckan ska jag försöka åka och hälsa på Jenny och pojkarna i Nybro. Har lite dåligt samvete för att jag inte lyckats ta mig dit... Ska bli skoj att träffa Linus & lille Ville :) de sötnosarna.


Ha det gott alla!





jag och 11an på festen

Ovido - Quiz & Flashcards