Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av asagunden - 6 augusti 2009 08:07




Den här veckan har jag jobbat natt eller kväll men idag är jag äntligen ledig! Det blir nog till att åka upp till Köpingsvik en sväng och sola och bada lite. Det har ju inte varit för gott om sådana dagar den här sommaren tyvärr. Förra året var vi ju där jämt känns det som. Sen behöver jag lite sol och bad för mina psoriasis med. Något har hänt men jag vet inte vad. Just nu ser det ut som om jag har vattenkoppor på magen och ryggen och lite på benen. På 3 dagar har det bara exploderat. I vanliga fall håller det sig på armbågarna, lite runt öronen och nån enstaka fläck på kroppen men det här är ju helt vansinnigt, har aldrig hänt innan. Nåt är det som är fel.


Ikväll blir det en sväng ner på stan och RIX FM festivalen och kolla läget. Vet inte om det är så mycket att ha egentligen men sitta hemma kan man ju inte sitta... :)  

Ovido - Quiz & Flashcards