Alla inlägg den 16 juni 2009

Av asagunden - 16 juni 2009 18:16



Idag är första dagen jag verkligen längtat till semestern. Innan har jag inte känt nåt speciellt sug efter att vara ledig. Vad ska jag göra med min tid i 4 veckor liksom..? Har nästan haft lite ångest istället. Jag antar att jag så smått börjar lära mig att stå ut med mitt eget sällskap, kan vara hemma och göra ingenting, är inte liiiika sällskapssjuk och jag överlever inte bara längre och det är på rätt väg.


Midsommarfirande blir det i Glömminge, Öland, hos Klysing precis som förra året. Jag har rotat fram tält, sovsäck och alla tillbehör som behövs för en campingnatt i Klysingska trädgården :)


I torsdags hämtade jag min telefon som varit på lagning (i 5 veckor). Tyckte det var dålig täckning, men tänkte att det var nåt tillfälligt bara. Tyvärr kom inte mottagningen tillbaka så i lördags var jag nere på Telenor igen för att se om det var nån inställning eller så. Han konstaterade att det var nåt med telefonen. Jag tröttna och sa att jag ville ha en ny, bra, snygg, med bra kamera, bra musikfunktioner, bra (3G)täckning och hyfsad hållbarhet på batteriet. Han gav mig (eller lät mig köpa) en Sony Erikson W715. And I love it...

Dessutom har jag vunnit på mina två trisslotter jag köpte i lördags. Har man inte tur i kärlek har man det i spel. 

Ovido - Quiz & Flashcards