Alla inlägg den 11 juni 2009

Av asagunden - 11 juni 2009 01:06

Äntligen har de kommit, de efterlängtade pengarna... I år lyckades jag låta bli att klanta till det och jag fick dem INNAN sommaren! Fick en rejäl slant, så jag klarar mig en stund :)

Ligger återigen och lyssnar på schlagerdängor och gamla godingar från Vallen. Kom hem från jobbet med tåget vid kvart i ett och det var som en vanlig lördagkväll på Larmtorget, fullsatt både på Crab Shak (O'learys) och Krögers uteserveringar, slängda ölflaskor, burkar och systempåsar här och var och polisen som kör runt, runt. Rotade fram ett par gamla gula öronproppar, med betoning på gamla, för de "vecklade" liksom inte ut sig när jag stoppat in dem i örat, utan stannade kvar i ihopknölad position. Värdelöst. Bara de inte spelar Svenne Banan i natt igen så är jag ganska nöjd. 


Ovido - Quiz & Flashcards