Alla inlägg den 12 juni 2009

Av asagunden - 12 juni 2009 13:44

Stel som en pinne i kroppen. Jag har ont överallt och mitt knä bråkar. Trots det tänkte jag försöka ta mig en sväng till gymmet under eftermiddagen. Blev 11,5 timmars sömn i natt så är jag inte pigg idag kommer jag aldrig vara det :)

Kollade på en av mina favoritfilmer, Holiday, imorse. En riktig romantisk film där allt slutar lyckligt... Bra är den och Jude Law är grymt snygg!

Ikväll ska jag med Hanna och hennes jobb på after work på Byttan, fast för mig blir det before work eftersom jag jobbar i natt. Har gjort morotskaka (Peter jobbar med mig i natt och då är det så :) som vi ska smaska på.

Annars e det inga planer för helgen, förutom jobb på söndag em. Blir lugnt antar jag och det är ganska skönt. 


Ovido - Quiz & Flashcards