Direktlänk till inlägg 6 november 2009

som en vän...

Av asagunden - 6 november 2009 01:36



jag har armerat varje del av mitt liv,

har uniform och stövlar på.

Jag har skrivit fler än hundra brev

som du aldrig kommer få.

Det som började bra..

men ingen älskar dig som jag

men som en vän..


som en vän

så det är så vi två ska va?

som en vän

är det det enda jag gör bra?

när det blir mörkt om natten,

då kommer allt i fatt mig

han sa som en vän..


Han dansade fram som en ande på speeden,

brände broarna omring mig

han viskade saker så att hjärtat står still

och han lägger sin väg fram till dig.

Och jag bara står här,

snälla skjut mig här och nu

jag är som en vän..


Du har bombat varje del av mitt land,

du har brutit varje penna,

Det var till dig som jag skapade ord

som bara älskande kan känna.


Ikväll så åker uniformen på.

Det är dax att börja kriga.

Jag har en bild som jag kysser hej då,

det är ikväll som det ska hända.


Som en vän

så det är så vi två ska va?

som en vän

är det det enda jag gör bra?

när det blir mörkt om natten,

då kommer allt i fatt mig


jag har väntat så länge

jag har väntat så länge nu

jag är som en vän


fan...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av asagunden - 1 juni 2010 20:41

♪ Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor. ♫ Då valkar bara sväller, och celluliter gror. ♪ Generande behåring, lyfts fram i solens ljus. ♫ Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus. ♪ De krav som ...

Av asagunden - 30 maj 2010 10:52

...bloggen som Daniel skulle säga. Vattnar en hel del på balkongen med. Det växer så det knakar!   I fredags var girlsen här på lite födelsedagsmiddag. Vi hade tema USA. Fick 3 jordgubbsplantor och en biokväll med tjejerna, Sex and the city 2 :)....

Av asagunden - 19 maj 2010 09:55

  Efter jobbet kl 20 i måndags åkte jag till Äventyrsbadet till Andreas och hans jobbarkompisar som var där och badade. Det var första gången på massor med år som jag åkte vattenrutschkana. Skitkul! Fast jag har nog blivit mesigare med åren. Det ka...

Av asagunden - 16 maj 2010 09:33

  Äntligen är den här veckan över! Tre nätter och två dagpass på en vecka har tagit ut sin rätt. Är helt slut! Tänkte sova gott hela dagen men grannen bygger altan och älskar att såga med cirkelsågen... Ligger i soffan och kollar på TV4s söndagsmor...

Av asagunden - 10 maj 2010 20:03

Min eftermiddag i hängmattan med "frukost" och bra bok!           ...

Ovido - Quiz & Flashcards