Alla inlägg den 18 november 2009

Av asagunden - 18 november 2009 21:20



Tänk om man nu, när man är vuxen (hyfsat iaf..), skulle kunna få börja om igen. Blir 15 år en gång till med den klokheten (eller.. ja, ni vet vad jag menar) man har nu. Med den kunskapen och tankarna och ett slags facit vad man faktiskt vill göra, kunna gå tillbaka och göra de "rätta" valen. Inte de förvirrade, smått panikslagna beslut som man tog när man var i den åldern. Missförstå mig rätt. Jag är inte missnöjd med hur jag har det nu på något sätt, tvärtom. Man kan inte ångra sånt man gjort, bara sånt man inte gjort. Men tänk om jag vetat då vad jag vet nu. Då hade jag bland annat:


  • varit en snällare tonåring
  • fortsatt med gymnastiken
  • gått rädddningsgymnasiet
  • börjat spela en lagsport
  • bott på Campus på universitetstiden
  • utbildat mig till helikopterpilot...


Ovido - Quiz & Flashcards