Alla inlägg den 20 december 2009

Av asagunden - 20 december 2009 11:49


Som vanligt är det alltid lika skönt att komma hem till familjen och bara ta det lugnt. Igår var vi på stan och shoppade lite. Det var inte såååå mycket folk ändå som jag trodde det skulle vara. När vi gick på stan såg vi Idol-Mariette!

Vart en prommis med Daniel på kvällen och så fick han lite av mammas mat med.

Idag har vi hittills gjort knäck. Mamma tittade på Jul med Ernst för nån dag sen (till allas förtret) men nu fick hon vatten på sin kvarn när hon provade Ernsts sätt att hälla knäcken i ett 1-liters stålmått och sen hälla upp i formar istället för som mamma använda liten och stor sked och klicka i formarna. Dagens aha-upplevelse!


I eftermiddag blir jag upphämtad av Daniel. Jag har bara fått order om att klä mig varmt. Sen vet jag inte mer... Spännande!


Ovido - Quiz & Flashcards