Alla inlägg den 16 mars 2010

Av asagunden - 16 mars 2010 17:47



Min skönthetssömn stördes av ett pling på dörren 13:18. Tog mig upp och kollade i kikhålet (I löööv my kikhål!) Nåra tanter stod utanför med vykort eller nåt i handen. Säkert från Jehovas. Vägrade öppna och slängde mig i sängen igen, men när man blivit väckt av dörrklockan har man liksom hjärtat i halsgropen och det var omöjligt att somna om. Det konstiga var att precis när jag gick och la mig imorse tänkte jag  försäljare och at jag hoppades att de inte var ute idag.... Märkligt.

Har bara legat i soffan och latat mig sen jag vart väckt, men idag tycker jag att jag har väldigt mycket rätt till det efter bara 3 timmars sömn   och ikväll är det mååånga bra program att slappa framför:


  • Mästarnas mästare svt 1 kl 20

  • 112 på liv och död tv4+ kl 20

  • House tv 4 kl 21

  • Cougar town kanal 5 21:55

Ovido - Quiz & Flashcards