Alla inlägg den 15 mars 2010

Av asagunden - 15 mars 2010 12:21




.... våren är ung och oanvänd!

Äntligen är våren på väg! Så skönt att känna att det är på rätt håll (även om det var typ 8 minus i natt..). Det får bli en prommis i vårvädret innan de är dax för att bädda ner sig och sova några timmar innan nattajobbet. Kan inte säga att jag är direkt sugen på att åka till Växjö ikväll, men vad är en bal på slottet.


I helgen var A här med girlsen. Det gick superbra och jag har fått träningsvärk i rumpan efter timmarna på leos lekland igår. Är man otränad då eller...?


Annars då? Jag är nog riktigt vårtrött eller nåt. Väntar på att solen ska ge lite energi så jag orkar! (eller så är det bara jag som måste ta mig i kragen). Annars är allt som det ska.


Dax att gå ut och njuta av solen!



Ovido - Quiz & Flashcards