Alla inlägg den 8 juli 2009

Av asagunden - 8 juli 2009 21:46



skor: mina röda puma

låt: When it was good - flipsyde

mat: quesadillas

film: Baksmällan

godis: gott och blandat sura

plagg: min aprikosa och vita sjal med guld och hjärtan

plats: vart som helst tillsammas med goda vänner

dricka: flädersaft

glass: mandarin/grape från Sia

väder: riktigt åskoväder




Av asagunden - 8 juli 2009 11:44




Idag mår jag om möjligt ännu värre än igår. Natten har varit en mardröm med hög feber och galet ont i öronen och halsen. Har dreglat ner varenda kudde de stunderna jag lyckats slumrat till eftersom jag inte kunnat svälja... När klockan var 04 och jag fortfarande inte sovit mer än 10 minuter i sträck höll jag på att ge upp... NaturligtvIs var mina Panodil slut så det var bara att härda utJag hade Andreas till att köpa nya till mig i morse. Tack!

Får leva på glass, juice och yoggi eftersom jag inte kan äta nåt med bitar.  


Verkar vara lite åska på gång.. Guttans mysigt..

Nu är det dags att titta på film för att få tiden att gå. Funderar på att gå och hyra en men det vete fasen om jag orkar...


Ha det så bra så länge!




en rätt så risig tjej och dagens diet...

Ovido - Quiz & Flashcards