Alla inlägg den 30 mars 2009

Av asagunden - 30 mars 2009 22:33




Tack Mattias, Patrik & Jocke för att ni tog hand om mig ikväll... Det är alltid lika trevligt i erat sällskap. Puss å kram på er.

Av asagunden - 30 mars 2009 15:09

Nyponsoppa, skorpor, 1,5 l cola, 1 aftonbladet, 1 banan, 1 barometern + 1 chokladboll med pärlsocker från Ekelunds levererades till Stensövägen....



men jag klippte mig i alla fall. Ser ut som jag känner mig, taggig och tilltufsad...

Av asagunden - 30 mars 2009 11:36

Henke glömde lite saker som var hans här igår. Jag frågade om det är ok att jag kommer förbi med dem i em. Det visade sig att han är magsjuk. Jaha.. Kommer jag väl åka på den riktiga med. I alla fall. Vad gör jag, snälla Åsa som alltid vill hjälpa till, som har medlidande och tycker synd om, jo jag messar och frågar "vill du jag ska köpa nåt, cola, nyponsoppa, en tidning?" Tönt! Herregud, killen gjorde slut med mig igår, jag borde vara arg och förbannad och tycka att det är rätt åt honom. Men det gör jag inte...

Jag ska bli ego, elak och bara tänka på mig själv, för det är väl så man överlever eller? Vad vet jag. Nu ska jag gå och klippa av mig håret.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards