Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av asagunden - 11 oktober 2009 11:36

 


Av asagunden - 11 oktober 2009 10:50



Det var inte alls meningen att jag skulle ut igår. Var hos Peter med Sanna, Jocke och Andreas och kollade på fotbollen. Jocke var personlighetsklyvd eftersom han är 1/4 dansk. Han hejade stenhårt på Danmark första 10 minutrarna men sen började han svära och heja på båda lagen, förvirrad stackarn. Jag hade inte alls "gå-utkläder" utan hade min sköna brun och vitrutiga mysklänning. Orkade bara inte bry mig så den fick för en gång skull komma ut på lite nattklubbGlad


Jag var på Zumba igår! René ringde och sa att det var Zumbapass på Dansinstitutet. Jaaaha. Det var bara att masa sig dit ju och det var verkligen kul! Det var en blandning av en massa danser, Calypso, chacha bla. Mycket skaka rumpa och mycket skratt.


Har börjat rensa mitt förråd. Jag har så mycket grejor, men konstigt nog är det inget jag kan göra mig av med.. Lite har blivit slängt och lite ska jag ge bort men det är fortfarande mycket saker kvar. Pust..


Nu är det dax för att göra mig iordning för en söndagkväll på jobbet. Imorgon är ledig dag!


Ha en skön söndag alla!





Ovido - Quiz & Flashcards