Alla inlägg den 30 maj 2010

Av asagunden - 30 maj 2010 10:52

...bloggen som Daniel skulle säga. Vattnar en hel del på balkongen med. Det växer så det knakar!


I fredags var girlsen här på lite födelsedagsmiddag. Vi hade tema USA. Fick 3 jordgubbsplantor och en biokväll med tjejerna, Sex and the city 2 :).


I går vart det lugnt födelsedagsfirande. Skönt för jag är fortfarande genomförkyld. Andreas fixade frukost och fixade och donade sen blev det en sväng på stan. Avslutade dagen med kanongod middag, prinsessbakelse och film. För alla födelsedagspengar ska jag köpa en cykel. Äntligen! Fick en smultronplanta i ampel av Patrik med. Jättefint kommer det bli!


Den 10e juni åker vi till Halmstad för att fira lillebrorsans student tillsammas med resten av släkten. Fram tills dess är jag bara ledig på torsdag... Fattar inte hur jag kunde lägga sånt schema och jag fattar inte hur jag ska orka... Men det är bara att bita ihop.


Har precis kommit hem från loppis på Folkets hus. Jag har nog inte den rätta knycken när det gäller loppisar.. Men jag prutade faktiskt 15 kronor på en helt ny fleecefilt. Lite stolt är jag :).


Nu är det lite viloläge i soffan som gäller, resten av prinsessbakelsen och lite film!


Ovido - Quiz & Flashcards